تور سوئیس-اسپانیا(4 شب لوزان-3شب بارسلون) 19 به 26 بهمن

19 بهمن 1403
26 بهمن 1403

برنامه سفر

تاریخ حرکت : 1403/11/19 ساعت حرکت: 00:30 شرکت حمل و نقل : ترکیش
IKA ZRH
مدت سفر : 07:00 Economy
تاریخ حرکت : 1403/11/26 ساعت حرکت: 17:00 شرکت حمل و نقل : Iberia Airlines
BCN IKA
مدت سفر : 06:00 Economy

هتل ها

  • 2 تخته (هرنفر)
    2,090 یورو
    1 تخته (هرنفر)
    2,990 یورو
    کودک با تخت (هر نفر)
    -
    کودک بدون تخت (هرنفر)
    -
توضیحات :
  • 2 تخته (هرنفر)
    2,090 یورو
    1 تخته (هرنفر)
    2,990 یورو
    کودک با تخت (هر نفر)
    -
    کودک بدون تخت (هرنفر)
    -
توضیحات :
مدارک لازم
خدمات آژانس
  • لیدر فارسی زبان
  • گشت شهری
  • صبحانه
  • ترانسفر فرودگاهی
  • بیمه مسافرتی
مسئولین تور
توضیحات

معرفی کشور سوئیس

سوئیس بهشت دوست داران کوه نوردی در آلپ است در غرب اروپا قرار گرفته است. مجاورت سوئیس با کشورهای زیبا و توریستی هر ساله باعث جذب تعداد زیادی از توریستان این کشور می شود؛ سوئیس از سمت جنوب به ایتالیا، از غرب به فرانسه، از شمال به آلمان و از شرق به اتریش و لیختن اشتاین متصل شده است. از جاذبه های گردشگری آن می توان رشته کوه های آلپ، کوه های ژورا و فلات سوئیس نام برد. در واقع طبیعت زیبا، صنعت غذا، جاذبه های تاریخی و کوهستانی این کشور باعث توریستی شدن سوئیس شده است.

به علاوه کشور سوئیس در منطقه شینگن قرار داشته و برای سفر به آن نیاز به داشتن ویزای شینگن می باشد، شما با تورهای سوییس در فرجام پرواز می توانید از شهرهای مهم و جذاب مانند ژنو، زوریخ، لوگانو، لوزان و برن پایتخت این کشور دیدن کنید و از خدمات به صرفه و با کیفیت پکیج های تور، سفری به یادماندنی را برای خود و همراهان عزیزتان رقم بزنید و همچنین ویزای شینگن کشور دریافت کنید.

شهرهای سوئیس:

برن:

برن؛ پایتخت کشور سوئیس از گرانترین و زیباترین مناطق گردشگری این کشور است. این شهر پنجمین شهر پرجمعیت آن و جزو میراث جهانی یونسکو به شمار می رود. بهترین فصل برای سفر به برن فصل تابستان است تا هوای مطبوع آن و منظره زیبایی از شکوفه های رنگی در سطح شهر چاشنی سفرتان شود. با قدم زدن به سمت رودخانه Aare و پل Nydegg می توانید خرس های قهوه ای که نماد برن هستند را در آن جا ببینید. در برن اولین بازارهای محلی با غرفه های گل، میوه و سبزیجات شکل گرفته است که هر هفته به مدت ۳ بار برگزار می شود. این شهر تاریخی آثار و موزه های تاریخی بسیار دیدنی را در بردارد؛ از جمله موزه هنر، موزه آلپاین، موزه اینشتین، موزه تاریخ طبیعی، موزه تاریخ، کلیسای برن، کلیسای فرانسوی.

ژنو:

ژنو دومین شهر پرجمعیت در سوئیس است که در میان دریاچه آلپاین قرار گرفته است. این شهر از لوکس ترین شهرهای سوئیس به شمار می رود به طوری که هفتمین شهر گران دنیاست. ژنو با جاذبه های طبیعی مثل کوه ها، دریاچه ها، ارتفاعات سرسبز از جمله فواره Jet d’Eau، باغ گیاه شناسی، دریاچه ژنو و باغ Jardin Anglais گردشگران زیادی را به خود جذب کرده است. در قسمت غربی دریاچه ژنو به دلیل نزدیکی با فرانسه، تعدادی از ساکنین این منطقه به فرانسوی صحبت می کنند. از جمله آثار تاریخی و مشهور این شهر زیبا می توان به کلیسای Saint-Pierre، موزه هنر و تاریخ، کاخ ملل، موزه آریانا، اسکله Mont-Blanc اشاره کرد.

زوریخ:

زوریخ بزرگ ترین شهر کشور سوئیس و از گران قیمت ترین شهرهای دنیا است؛ این شهر نزدیک ترین منطقه به استراحت گاه های توریستی آلپ هست؛ به همین دلیل دروازه آلپ نام گذاری شده است. خیابان های سنگ فرش شده زیبای این شهر موقعیت مناسبی را برای گشت و گذار شما برای تماشای بوتیک ها، رستوران ها و کافه های زیبای آن فراهم کرده است. زوریخ با داشتن بیش از۵۰ موزه و ۱۰۰ گالری مهد تمدن، فرهنگ و تاریخ این کشور است؛ از جمله موزه ملی سوئیس، موزه هنرهای زیبا، موزه ساعت بایر، موزه ریتبرگ، موزه جانورشناسی در زوریخ قرار دارد.

تور اسپانیا

این کشور در شبه جزیره ایبری در جنوب غربی اروپا قرار دارد. سرزمین اصلی اسپانیا از جنوب و شرق با دریای مدیترانه و جبل الطارق هم مرز است. از دیگر همسایگان اسپانیا کشورهای فرانسه، آندورا و پرتغال هستند. مردم این کشور به زبان اسپانیایی صحبت می کنند. سیزدهمین اقتصاد بزرگ دنیا از لحاظ تولید ناخالص داخلی متعلق به اسپانیا می باشد.

همچنین از جمله کشورهای زیبا و دیدنی اروپاست که دارای جاذبه‌های طبیعی و تاریخی متعددی است. شمال شرقی کاتالونیا محبوبترین قسمت اسپانیا به شمار می رود که سالانه تعداد زیادی گردشگر را به خود جذب می کند.

اسپانیا یکی از مهمترین مقاصد گردشگری دنیاست و تور اسپانیا طرفداران بسیاری دارد. برای برنامه‌ریزی سفرتان می‌توانید از تجربیات مسافران قبلی کمک بگیرید تا به راحتی بتوانید از جاذبه‌های مهم اسپانیا بازدید کنید. مسافران مکان‌های دیدنی اسپانیا را از نظر دسترسی، هزینه ورود، زمان بازدید و غیره بررسی و رتبه‌بندی کرده‌اند.برای گرفتن ویزای شینگن از طریق فرجام پرواز اقدام کنید

برای رزرو همین حالا تماس بگیرید

تماس فوری